Wednesday, February 20, 2008

Kevin Roy's song

I was arranging my filing system in my laptop when I stumbled upon my old Himig Handog MP3 songs, I only picked a few songs that I liked. There were two songs that really caught my attention because they were not the usual mushy stuff that we hear from love songs. One is Parokya ni Edgar's "This Guy is in Love with You Pare" and Kevin Roy's "Kailan Pa Man."

I know most of you guys are familiar with Parokya ni Edgar's song that's why I chose to post the lyrics of Kevin Roy's Kailan Pa Man. You could also listen to the song as you read my blog entries. I am pretty sure romantics out there would react to the lyrics of the song.

Hindi ko maintindihan
Pangakong magpakailanman
Nagsinungaling ka lang diyan
Ang bukas mo’t ng sino man

Ay di nakikita at di maisasalba
Kung tangayin sa agos ng panahon
Kaya pansamantala habang nandito pa
Tanggapin mo ang pag-ibig ko ngayon

Hanggang sa dulo ng mundo
Huwag kang mangakong ganito
Mahal ang pamasahe mo
Magmahalan tayo dito

[Chorus]
At di man kailan pa man ang ating samahan
Sarilihin ang pagkakataon
Kaya pansamantala habang nandito pa
Tanggapin mo ang pag-ibig ko ngayon

ADLIB

Tuwing kapiling lang kita
Ang mundo ko’y sumisigla
Makulimlim man ang panahon
Buhay ang buhay ko ngayon

No comments: